2020
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/4131
Browse
15 results
Search Results
Item Створення національної бізнес школи в Киргизстані за моделлю західного зразка(2020) Сабиров, МаксатЗапропоновано модель створення східної бізнес-школи в Киргизстані. Розглянуто оргранізації в Киргизстані, що надають бізнес-освіту.Item Стратегія запуску нової послуги для клієнтів з метою підвищення прибутковості компанії(2020) Шлапак, АрсенРозроблено та проаналізовано мобільний додаток до мережі кав’ярень KREDENS CAFE. Розглянуто послуги закладу. Вказано переваги KREDENS CAFE на ринку.Item Розробка та впровадження фінансово-інвестиційної платформи, яка дасть можливість українцям торгувати цінними паперами на світових біржах он-лайн(2020) Семен, Надія; Герман, ОксанаРозроблено калькулятор, що допомагає користувачу ввійти в світ інвестування. В додатку розраховано ризиковість кожного індивіда залежно від регіону проживання, мови, релігії, історичного досвіду сім'ї. Сервіси калькулятора: отримання фахового індивідуального фінансового плану; у сфері нерухомості - обрати бажаний продукт, виходячи з наявних опублікованих пропозицій партнерів; у сфері ОВДП - купити бажаний продукт, виходячи з наявних опублікованих пропозицій банків -партнерів; у сфері депозитів - обрати бажаний продукт, виходячи з наявних опублікованих пропозицій банків-партнерів; у сфері цінних паперів - сформувати збалансований портфель ETF та купити його через кліренс-брокера.Item Стратегія запуску нової лінії продукції - виробництво ласощів для домашніх тварин(2020) Христина, ОлегЗдійснено проект компанії з виробництва ласощів для собак і котів, яка буде виробляти ласощі для тварин із борошна комах і підніме стандарти якості продукції на новий рівень. Протеїн із борошняного жука (meal worm) є надзвичайно цінним та поживним і набуває все більшого поширення в раціонах собак у країнах Європи. Проект передбачив побудову виробничих та складських приміщень. Він планується реалізувати на базі дочірньої компанії «ВетЛенд.Item Розробка та розвиток стратегії виведення на ринок України агенції корпоративного туризму B2B TRAVEL(2020) Тарасенко, ОльгаПроведено теоретико-прикладне дослідження стратегії розвитку агенції корпоративного туризму. на прикладі Агенції корпоративного туризму «B2B Travel».Item Бізнес проект, що знімає обмеження. Прорив на ринку спеціалізованої техніки та ринку LCV автомобілів в Україні(2020) Рудницький, РобертПроект покликаний збільшити продажі генеральних клієнтів компанії в сегменті малої комерційної техніки, за рахунок інноваційних технологічних, логістичних та ІТ рішень, які розробляє та пропонує на ринку група компаній «Автологістика». Також цей проект має потужну соціальну складову – це сучасні та якісні технічні рішення для людей з особливими потребами.Item Розробка комплексного супроводу для входу іноземних будівельних інфраструктурних компаній на ринок України(2020) Попович, ЮліяСтворено проект розвитку транспортної інфраструктури України. Його ідеєю є забезпечення присутності іноземних інфраструктурних будівельних копаній на ринку України, як конкурентних учасників ринку інфраструктурних об’єктів в Україні. В результаті - підвищення конкуренції, розвиток національних компаній та поява нових високотехнологічних інфраструктурних об’єктів.Item Розвиток мережі відділень «Нова пошта» шляхом модернізації технологій надання послуг 2020–2022 рр.(2020) Поліщук, ІванОбґрунтовано розвиток мережі відділень «Нова пошта» шляхом модернізації технологій надання послуг через запровадження нових форм обслуговування клієнтів: відділення нового типу, поштомати та самообслуговування.Item Створення мережі закладів харчування з метою ефективного забезпечення соціальної складової бізнесу(2020) Пеньківський, ОлександрПоказано поетапні кроки побудови бізнес-моделі ресторану із врахуванням аналізу середовища, особливостей взаємодії із стейкхолдерами проекту та власно створеної концепції, що буде принципово відрізняти наші заклади від інших. Висвітлено шляхи запуску кожного об’єкта в залежності від кількості учасників проекту.Item Створення інноваційного мобільного додатку по купівлі квитків з врахуванням нового користувацького досвіду(2021) Кулик, РостиславЗапропоновано нову бізнес-модель взаємодії організатор – квитковий оператор – споживач, яка буде надавати новий користувацький досвід фанатам подій з однієї сторони, так і чіткі і зрозумілі інструменти максимізації прибутку для організатор концертів – з іншої сторони. Проаналізовано управління квитковим бізнесом в Україні.