2021
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3596
Browse
Search Results
Item Побудова-бренд стратегії для клініки естетичної медицини “Y”(2021) Юсип, СоломіяМетою даного проекту є створення бренд-стратегії для клініки естетичної медицини.Item Розробка маркетингової стратегії для заміського клубу Stavky Country Club(2021) Ярема, МартаМета даного проекту - розробка маркетингової стратегії заміського клубу Stavky Сountry Сlub, зважаючи на великий потенціал локації, її основні та додаткові продукти, аналіз бізнес-моделі, аналіз цільової аудиторії та максимальне задоволення її потреб, аналіз основних конкурентів, розробка плану маркетингових активностей та оцінка їх ефективності. Було заплановано використовувати такі методи, як порівняння, аналіз та опитування. Заплановано дослідження перспектив розвитку комплексу, зважаючи на площу довкола існуючої інфраструктури, а саме 10 га приватної власності.Item Розробка маркетингової стратегії для простору ментального комфорту АІМ(2021) Василишин, ІринаПеред нами стоїть завдання виокремити та опрацювати основні упередження людей щодо психотерапії, зробивши з них правильні акценти для нашої маркетингової стратегії та позиціонування. Разом з цим, важливо зрозуміти усвідомлення потенційної аудиторії потреби звернення до психотерапевта а також наявний досвід, що свідчить про якість надання послуг на ринку. Все це в сукупності з затребуваністю послуг та росту кількості зацікавлених осіб дає належне підґрунтя для якісного опрацювання наявної теми.Item Розробка програми лояльності для гіпермаркету Там Там(2021) Ткачук, АнастасіяМета – створити комплексне рішення для задоволення потреб бізнесу в управлінні лояльністю споживачів, покращити існуючу програму лояльності та забезпечити умови для створення додаткових переваг для клієнтів у вигляді персоніфікованої комунікації та зручних способів її забезпечення.Item Розробка маркетингової стратегії для нового бренду сухих сніданків “Poppin”(2021) Погребна, АнгелінаМета роботи - визначення цільової аудиторії та розробка маркетингової стратегії для бренду сухих сніданків “Poppin”. Для досягнення цієї мети потрібно виконати наступні завдання:Item Розробка стратегії продуктової платформи на прикладі бренду "Подавач”(2021) Обач, ЮрійМета проекту: розробка продуктової стратегії для бренду “Подавач”.Item Розробка маркетингової стратегії для компанії “Перша пекарня”(2021) Муль, РоманМетою роботи є розробка напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Перша пекарня" в сучасних ринкових умовах.Item Створення концепції ребрендингу для Хірургічної клініки Корона(2021) Лісна, Юлія; Міщук, ДаринаМетою магістерської роботи є розробка концепції ребрендингу для Хірургічної клініки Корона, приватного медичного закладу у Львові, який спеціалізується на судинній хірургії. Бренд заснований у 2017 році та активно розвивався протягом останніх декількох років і є досить відомим завдяки висококваліфікованим спеціалістам, високій якості та інноваційності послуг.Item Розробка стратегії масштабування компанії ТзОВ «Древич Україна»(2021) Лушпак, СофіяМетою даної випускної кваліфікаційної роботи є розкрити теоретичні та практичні аспекти масштабування бізнесу ТМ Древич розглянувши бізнес-модель компанії та її інноваційні зміни в час пандемії 2020-2021 років.Item Розробка маркетингової стратегiї для магазину жіночої білизни One Touch(2021) Левченко, ДенисМета дипломної роботи: розробити маркетингову стратегію для інтернет-магазину жіночої білизни One.Touch, якої будемо дотримуватись протягом року при створенні магазину. Завдання: Зробити аналіз ринку, компанії, продажів, клієнтів та на основі отриманих даних зафіксувати дії, які потрібно буде зробити для досягнення цілі.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »