2021

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3596

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 22
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова-бренд стратегії для клініки естетичної медицини “Y”
    (2021) Юсип, Соломія
    Метою даного проекту є створення бренд-стратегії для клініки естетичної медицини.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для заміського клубу Stavky Country Club
    (2021) Ярема, Марта
    Мета даного проекту - розробка маркетингової стратегії заміського клубу Stavky Сountry Сlub, зважаючи на великий потенціал локації, її основні та додаткові продукти, аналіз бізнес-моделі, аналіз цільової аудиторії та максимальне задоволення її потреб, аналіз основних конкурентів, розробка плану маркетингових активностей та оцінка їх ефективності. Було заплановано використовувати такі методи, як порівняння, аналіз та опитування. Заплановано дослідження перспектив розвитку комплексу, зважаючи на площу довкола існуючої інфраструктури, а саме 10 га приватної власності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для простору ментального комфорту АІМ
    (2021) Василишин, Ірина
    Перед нами стоїть завдання виокремити та опрацювати основні упередження людей щодо психотерапії, зробивши з них правильні акценти для нашої маркетингової стратегії та позиціонування. Разом з цим, важливо зрозуміти усвідомлення потенційної аудиторії потреби звернення до психотерапевта а також наявний досвід, що свідчить про якість надання послуг на ринку. Все це в сукупності з затребуваністю послуг та росту кількості зацікавлених осіб дає належне підґрунтя для якісного опрацювання наявної теми.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка програми лояльності для гіпермаркету Там Там
    (2021) Ткачук, Анастасія
    Мета – створити комплексне рішення для задоволення потреб бізнесу в управлінні лояльністю споживачів, покращити існуючу програму лояльності та забезпечити умови для створення додаткових переваг для клієнтів у вигляді персоніфікованої комунікації та зручних способів її забезпечення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для нового бренду сухих сніданків “Poppin”
    (2021) Погребна, Ангеліна
    Мета роботи - визначення цільової аудиторії та розробка маркетингової стратегії для бренду сухих сніданків “Poppin”. Для досягнення цієї мети потрібно виконати наступні завдання:
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка стратегії продуктової платформи на прикладі бренду "Подавач”
    (2021) Обач, Юрій
    Мета проекту: розробка продуктової стратегії для бренду “Подавач”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для компанії “Перша пекарня”
    (2021) Муль, Роман
    Метою роботи є розробка напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства "Перша пекарня" в сучасних ринкових умовах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення концепції ребрендингу для Хірургічної клініки Корона
    (2021) Лісна, Юлія; Міщук, Дарина
    Метою магістерської роботи є розробка концепції ребрендингу для Хірургічної клініки Корона, приватного медичного закладу у Львові, який спеціалізується на судинній хірургії. Бренд заснований у 2017 році та активно розвивався протягом останніх декількох років і є досить відомим завдяки висококваліфікованим спеціалістам, високій якості та інноваційності послуг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка стратегії масштабування компанії ТзОВ «Древич Україна»
    (2021) Лушпак, Софія
    Метою даної випускної кваліфікаційної роботи є розкрити теоретичні та практичні аспекти масштабування бізнесу ТМ Древич розглянувши бізнес-модель компанії та її інноваційні зміни в час пандемії 2020-2021 років.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегiї для магазину жіночої білизни One Touch
    (2021) Левченко, Денис
    Мета дипломної роботи: розробити маркетингову стратегію для інтернет-магазину жіночої білизни One.Touch, якої будемо дотримуватись протягом року при створенні магазину. Завдання: Зробити аналіз ринку, компанії, продажів, клієнтів та на основі отриманих даних зафіксувати дії, які потрібно буде зробити для досягнення цілі.