2021

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3568

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 14
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення стратегії розвитку Ірпінської християнської гімназії
    (2021) Волосецький, Мирослав
    Праця над цим проєктом націлена на створення такої стратегії розвитку, яка допоможе нам стати кращою християнською школою для сучасних дітей серед міст-сателітів столиці до кінця 2025 року. Ми плануємо досягнути таких амбітних результатів, використовуючи модель асиметричної конкуренції Адріана Сливоцького в розробленні стратегії. Реалізувавши стратегію, охоче ділитимемось здобутим досвідом та експертизою з іншими християнськими школами країни та за її межами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Запуск продукту інтелектуального обслуговування обладнання за допомогою автоматизованих візуальних інспекцій (Azenzus)
    (2021) Рузак, Артем
    Метою цієї роботи є створення послуги та хмарної платформи для обробки та виконання візуальних інспекцій, що буде доступна для використання малим та середнім компаніям для виконання інспекцій чи для моніторингу та контролю таких інспекцій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення ринку гранульованого вапняку в екотехнології очистки водойм України
    (2021) Місюк, Олег
    Мета магістерської роботи полягає у розробці теоретико-методологічних та практичних засад формування і реалізації маркетингової конкурентної стратегії ПрАТ "Тернопільський кар'єр" у відповідності до конкурентних позицій підприємства на ринку продуктів очистки води.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка стратегiї екcпортного розвитку фабрики ОKTO
    (2021) Лібман, Катерина
    В процесі роботи над проектом планується реалізувати спільний проект з маркетинговим агентством. Ціль проекту – провести маркетингове дослідження ринку креативної творчості і ліплення на території СНД і інших країн свту, аналіз локальних і міжнародних конкурентів, розробити стратегії розвитку компанії ОКТО до 2025 року, проаналізувати можливості компанії ОКТО, здійснити аналіз продаж компанії Епіцентр з метою визначення своєї долі і розміру в ринку творчості і ліплення.
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення нового логістичного маршруту Туреччина - Україна-Польща для забезпечення простішого доступу до популярних ринків
    (2021) Кирикович, Андрій
    Метою роботи є підвищення ефективності транспортного комплексу України області шляхом створення нового логістичного маршруту, який включатиме перспективний вид перевезень – контрейлерні перевезення.
  • Thumbnail Image
    Item
    SMART HUB: інноваційний підхід у вендінговому рітейлі
    (2021) Котищук, Андрій
    Мета цієї роботи – розробка рекомендацій щодо впровадження вендінгового проєкту «SMART HUB: інноваційний підхід у вендінговому рітейлі».
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка концепції відкриття виробництва сендвіч-панелей в Україні
    (2021) Хомечко, Роман
    На думку автора проекту, на даний час в Україні немає виробника, який стабільно поставляє на ринок продукт високої якості, хоча є декілька хороших компаній. А створення виробника дійсно європейського рівня якості може стати основною точкої диференціації серед існуючих компаній і зменшити частку імпорту в Україну.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка стратегії створення сталого бренду домашнього текстилю
    (2021) Гривнак, Галина
    Метою даної роботи стало дослідження питання створення стратегії та виводу на ринок сталого бренду домашнього текстилю.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегія виходу на ринок продукту замовлення та доставки Flex Delivery
    (2021) Гребенюк, Андрій
    Наш проєкт дозволить бізнесу організувати власний торговий майданчик і службу доставки, розширити коло своїх клієнтів і вивести простим і швидким способом свій бізнес в онлайн. Крім цього, практично будь-яка людина зможе стати кур'єром, взяти найближче замовлення (або кілька замовлень) і здійснити їх доставку одному або кільком клієнтам. У цьому випадку наша система може стати гарантом здійснення такої доставки у вільному режимі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Трансформація фінансово-економічного напряму діяльності ПрАТ «Львівобленерго» в умовах сучасних змін та викликів
    (2021) Даниленко, Павло
    Процес купівлі електричної енергії на ринках вимагає злагодженої координації діяльності різних підрозділів, гнучкості організаційної структури і оперативного (іноді миттєвого) прийняття рішень. Запуск вільного ринку, а також короновірусна пандемія та спричинений нею дистанційний режим роботи змогли чітко окреслити основні структурні недоліки у діяльності Товариства. Саме усунення частини цих недоліків і є темою дипломної роботи.