2022
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3396
Browse
Search Results
Item Розробка додатку для розвитку емоційного інтелекту(2022) Терлецька, АнастасіяМета проекту: розробити перший український мобільний додаток щоденних практик для усвідомленого та емоційно збалансованого життя через розуміння та роботу зі своїми емоціями, який допомагає розвивати емоційний інтелект, працювати зі стресом та негативними думками та вести більш усвідомлене та щасливе життя.Item Створення просвітницької школи відповідального батьківства(2022) Параняк, НаталіяТому метою цієї роботи є створення курсу для батьків дошкільнят 3-6 років, який покриває найбільш популярні теми з дитячого розвитку в контексті безпеки, здоров’я та сексуальної просвіти.Item Розроблення стратегії створення та розвитку бренду одягу "Kvero"(2022) Гранда, СофіяМета нашого проекту — в ході досліджень та тестувань гіпотез сформувати стратегію створення та подальшого розвитку бренду жіночого одягу «KVERO». Ми покажемо, як унікальна ціннісна пропозиція, електронна комерція та онлайн-маркетинг можуть допомогти бренду перетворити невеликі потужності у перевагу, а ідею – в історію та стимул для клієнтів купувати речі з новим сенсом.Item Платформа запису онлайн на послуги(2022) Дейнека, ОрисяМетою платформи Zapys є створення порталу для запису на будь-які послуги онлайн зі зручним пошуком по геолокації. Таким чином клієнти зможуть використовувати свій час якнайкраще, об’єднуючи повсякденні рутинні справи. Для прикладу – записатися на мийку авто та стрижку поруч чи тренування для дитини і візит до стоматолога для себе. Така платформа є особливо цінною для людей, які переїжджають в нове місто і не знайомі з місцевими сервісами. В платформі можна легко знайти потрібний сервіс неподалік, відібрати за відгуками та записатися онлайн.Item Пошук і тестування нової цільової аудиторії в сімейному бізнесі(2022) Возьна, СоломіяМетою проекту є дослідження нової цільової аудиторії, їхніх вподобань та інтересів, попереднього досвіду для розуміння та правильної пропозиції від компанії.Item Антикризова стратегія креативного агентства Банда у реаліях війни 2022 року(2022) Вівчарин, ВалентинаМета роботи: розробка антикризової стратегії для креативного агентства Банда, що допоможе бізнесу розвиватися і надалі, та не стати збитковим.Item Удосконалення бізнес-моделі та процесів виробництва магазину пластової (скаутської) та суміжної продукції "Кооператива"(2022) Гнип, МихайлоЗавданням проєкту є удосконалення бізнес-моделі та процесів виробництва магазину пластової (скаутської) та суміжної продукції “Кооператива” на основі аналізу ринку, існуючих процесів виробництва, бізнес-моделі компанії та розподілу обовʼязків в команді для виділення чітких причин загального зниження ефективності та прибутковості компанії з подальшим напрацюванням та впровадженням необхідних змін і вдосконалень, а також підвищення ефективності процесів виробництва, маркетингу та комунікації.Item Перенесення парадигм арт галереї на блокчейн за допомогою NFT на платформі Malevo, яка розвиває митців як бренд, і головне, зберігає та верифікує авторство робіт сучасного мистецтва(2022) Липовка, Катерина; Яцків, ВіталійМетою даного завдання є створення нового процесу залученості в NFT ринок для не технічних митців, їх цифрова ідентифікація та вирішення потреб колекціонерів мистецтва, які заходять на цей ринок.Item Розробка рекомендаційної e-commerce платформи для вибору техніки(2022) Ботченко, Рінат