Дисертації та автореферати
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/210
Browse
4 results
Search Results
Item Il Concilio primo-secondo(1984-01-19) Dymyd, MychajloПредставлена тема на семінар з питань східних церковних джерел у Папському Східному Інституті (1984 р.) від студента Михайла Димида (1-й рік). Дана праця ілюструє дисциплінарні канони для монахів і монастирів. Зокрема автор говорить про те, що монастир має бути побудований за згодою єпископа, ченці монастиря нічого не повинні мати власного, щоб єпископ не будував монастир на шкоду своєї єпархії. В кінці представляє короткий зміст ще деяких інших канонів Собору.Item Юридичний статус єпископа унійної Київської Церкви на основі рішень її синодів (1589-1891).(2011-03-31) Dymyd, Mychajlo; Димид, МихайлоДисертація на здобуття наукового ступеня доктора канонічного права. Папський орієнтальний інститут. Рим, 1989. Дисертація являє собою перше комплексне богословсько-канонічне дослідження інституту єпископа на підставі законодавчих джерел – актів архієрейських синодів Київської Церкви. У праці висвітлено багатогранність постаті єпископа як основного об’єднавчого еклезіотворчого чинника Київської Церкви в контексті синодального устрою цієї Церкви. Всебічно проаналізовано сутність і природу єпископської влади як у стосунку до вищої влади, якій єпископ підпорядкований, так і щодо тих, кому він покликаний служити.Item La Filosofia Religiosa di Gregorio Skovoroda e L'Accademia di Kyiv(Pontificio Istituto Orientale, 2012-01-12) Lesiv, Mykhaylo; Лесів, МихайлоАвтор представляє відношення між філософією та Біблією. Розглядає творчу спадщину Г. Сковороди, представляючи її як релігійну філософію та порівнює його погляди із вченням Отців Церкви.Item Συγκατάβασισ τò φαινόμενον. інтерпретація проповідницьких правил святого Івана Золотоустого у творах Ентоні Коньяріса як приклад сучасної православної гомілетики(2011) Oliynyk, Andriy; Олійник, АндрійУ дисертації досліджено православне проповідництво в історично-богословському контексті, насамперед періоду його «золотої доби» (IV–V ст.), головною постаттю якої вважають святого Івана Золотоустого. На основі огляду життя та діяльності видатного церковного, суспільного і культурного діяча Візантії, відображених у його творах (передусім, численних гоміліях), стверджується, що і до нашого часу Православна Церква дотримується проповідницької школи святого Івана Золотоустого. Її сучасні богослови активно звертаються до його спадщини, осмислюють її та інтерпретують в контексті сучасних проблем буття Церкви, людини, суспільства. Автор дисертації доводить, що священик Грецької Православної Церкви в США, богослов-проповідник і душпастир Ентоні Коньяріс, який наслідує гомілетичну школу святого Івана Золотоустого насамперед у зверненні до поняття «συγκατάβασις», є оригінальним продовжувачем ранньохристиянського мислителя. У дисертації проаналізовано богословські твори і проповіді Е. Коньяріса, що ілюструють духовну спадкоємність сучасної православ’я зі святоотцівською традицією. Порівняльний аналіз творчості Е. Коньяріса з ученням інших сучасних богословів, що репрезентують різні християнські церкви, засвідчує неабиякий екуменічний потенціал його богословсько-проповідницької думки.