2021
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/2608
Browse
Search Results
Item Розробка проекту соціального підприємства у сфері креативних індустрій «Сommunity Art Center» як центру залученості молоді(2021) Юрченко, АннаУ роботі розкрито теоретико-методологічні засади створення, функціонування та управління соціальними підприємствами у сфері культурних індустрій. Проаналізовано закордонний та вітчизняний досвід діяльності соціальних підприємств у сфері креативних індустрій. Запропоновано проект соціального підприємства у формі креативного простору, зокрема проведено дослідження сфери та аналіз ризиків, досліджено цільову аудиторію та запропоновано схему управління соціального підприємства “Community Art Center” як центру залученості молоді.Item Розробка управлінської концепції реструктуризації громадської організації «Євангельська акредитаційна теологічна асоціація» у незалежну акредитаційну агенцію(2021) Хром'як, МихайлоУ роботі розкрито зміст Європейського простору вищої освіти, незалежної установи оцінювання якості освіти та богословської освіти в Україні. Проаналізовано інституційні особливості та потенціал для організаційної трансформації громадської організації «Євангельська акредитаційна теологічна асоціація». Запропоновано стратегічні кроки для реструктуризації ГО «ЄАТА» в незалежну установу оцінювання якості освіти згідно чинного законодавства України.Item Комунікація, як складова адвокаційної кампанії у діяльності громадських організацій м. Біла Церква(2021) Федченко, АннаУ роботі досліджено комунікаційну складову адвокаційних кампаній та підготовлено рекомендації щодо інформаційного супроводу адвокацій у громадах. На основі аналізу кейсів адвокаційних кампаній громадських організацій у Білій Церкві. Визначено особливості локальних адвокаційних кампаній та описано можливості інформаційного супровід.Item Дослідження принципів та успішних практик управління соціально відповідальним бізнесом митрополита Андрея Шептицького(2021) Федорчак, ДмитроУ роботі розглянуто теоретичні основи соціально відповідального бізнесу. Виведено 6 принципів соціально відповідального підприємництва митрополита Андрея Шептицького. Співставлено дані принципи з 17 Глобальними Цілями Сталого Розвитку. Запропоновано рекомендації щодо створення альянсу підприємств які б діючи за принципами митрополита Андрея Шептицького досягали Цілей Сталого Розвитку.Item Управління фандрейзинговою діяльністю неприбуткових організацій (на прикладі відділу розвитку Пласту – Національної скаутської організації України)(2021) Тимоцко, РоманУ магістерському дослідженні здійснено аналіз фандрейзингової діяльності в розрізі залучення ресурсів неприбутковими організаціями. Наведено характеристику поняття та явища фандрейзингу, його розвитку в практиці закордонних та українських неприбуткових організацій. Вивчено фандрейзингову діяльність Пласту – Національної скаутської організації України та запропоновано кроки для збільшення ефективності у залученні ресурсів відділом розвитку організації, зокрема, через роботу з меценатами.Item Удосконалення систем управління молодіжних центрів в малих громадах областей Сходу України(2021) Світлична, МаріяУ роботі проведено аналіз актуального стану молодіжних центрів малих громад областей Сходу України з акцентом на системи управління командою, програмною та проектною діяльністю, стратегічного управління, рівня молодіжної участі. Базуючись на результатах власного дослідження вироблено рекомендації для удосконалення систем управління для зацікавлених сторін на різних щаблях взаємодії.Item Розробка програми підвищення залученості працівників до ретрансляції цінностей громадських організацій (на прикладі БО «Львівська освітня фундація»)(2021) Рубцов, АндрійУ магістерському дослідженні представлено напрацювання з теми залученості працівників до ретрансляції цінностей у розрізі сфери управління людським потенціалом. Проведено аналіз понятійного апарату дослідження, закордонних практик вимірювання залученості працівників у бізнесі та громадських організаціях. Досліджено діяльність благодійної організації «Львівська освітня фундація» та проведено опитування серед її працівників з метою аналізу стану залученості до ретрансляції цінностей. Запропоновано інструменти та підходи до підвищення залученості працівників на основі отриманих даних.Item Розробка комунікаційної стратегії для залучення коштів на адміністративні витрати на прикладі ГО «Українська Волонтерська Служба»(2021) Полтавець, ІлляУ роботі розкрито теоретико-методологічні засади визначення поняття «адміністративні витрати». Розглянуто успішні комунікаційні стратегії міжнародних та українських організацій для залучення ресурсів для покриття адміністративних витрат, проведено інтерв’ю з керівниками організацій щодо проблематики рівня адміністративних витрат. Розроблено комунікаційну стратегію для залучення ресурсів на покриття адміністративних витрат ГО «Українська Волонтерська Служба» через програму щомісячних благодійних внесків «Доброчинці УВС».Item Вплив лідерства на управління розвитком громадських організацій (на прикладі відокремленого підрозділу ВМГО «АЙСЕК в Україні» у м. Тернополі та «Українська Молодь Христові м. Тернопіль» осередку парафії Покрови Пресвятої Богородиці)(2021) Плюсквік, ОльгаУ роботі розглянуто теоретичні основи впливу лідерства на розвиток організацій. Виведено десять якостей лідера за митрополитом Андреєм Шептицьким. Проведено аналіз стану та особливостей впливу лідерства на розвиток організацій. Запропоновано рекомендації для вдосконалення управління розвитком та лідерства для обох організацій.Item Стратегія ГО «Майстерня ідеї» в постконфліктних спільнотах на основі досвіду хорватських та українських громадських організацій(2021) Парамонов, ІванУ роботі розкрито теоретичні основи генезису конфліктів, формування пост-конфліктних спільнот, стратегії роботи та підходи громадських організацій в Україні та Хорватї, що працюють в цих спільнотах. Проаналізовано роботу ГО «Майстерня ідеї», а також 8 громадських організацій з Хорватії та ще 5 з України на предмет роботи в пост-конфліктних спільнотах. На основі досвіду і кращих практик проаналізованих організацій розроблено стратегію та рекомендації до розвитку на 3 громадської організації «Майстерня ідеї».