Дисертації та автореферати
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/959
Browse
3 results
Search Results
Item Мотиваційний дискурс особистості в інтеракційному просторі(2015) Климчук, ВіталійУ дисертації представлено основні положення соціально-психологічного дискурсивного підходу до психології мотивації: розроблено концепцію мотиваційного дискурсу і його соціально-психологічного конструювання у інтеракційному просторі, а також розроблено комплекс методик методики мотиваційно-дискурсивної фасилітації та наведено результати впровадження його у практику психологічної допомоги. На основі отриманих у дослідженні даних встановлено, що мотиваційний вимір життєвого світу особистості має дискурсивну природу, концептуалізовану у поняття «мотиваційний дискурс», і джерелом його є процеси соціально-психологічного конструювання дійсності, які відбуваються в інтеракційному просторі особистості та вплетені у взаємодію соціокультурних та особистісних дискурсів.Item Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності(2004) Климчук, ВіталійУ дисертаційному дослідженні здійснюється експериментальне дослідження психологічних детермінант розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. В роботі на основі теоретичного аналізу підходів до вивчення внутрішньої мотивації розроблено рівневу модель її розвитку. Виділено три рівні розвитку внутрішньої мотивації: ситуативний, ситуативно-ціннісний та суб’єктно-ціннісний. Зі зростанням рівня розвитку внутрішньої мотивації відбувається зростання кількісного наповнення ціннісної сфери, виділення в ціннісно-мотиваційній сфері діяльнісних та моральнісних факторів, поява у межах виділених факторів груп цінностей внутрішньої мотивації: самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунків. Встановлено етапи розвитку внутрішньої мотивації (етап диференціації та етап інтеграції). На основі виявлених особливостей внутрішньої мотивації розроблено тренінгову програму її розвитку.Item Роль галицьких дитячих часописів 20-30-х рр. ХХ ст. у становленні української пізнавальної літератури(2018) Стадницька, ЮліяЗдійснено комплексне дослідження процесів зародження і формування галицьких дитячих часописів 20-30-х рр. ХХ ст. як видавничих форм втілення пізнавальної літератури. Проаналізовано історичні причини виникнення дитячої періодики внаслідок просвітянського руху ХІХ ст. і формування її під впливом психолого-педагогічних досліджень в умовах конкурентної боротьби у 20-30-і рр. ХХ ст. Досліджено тогочасні особливості типології видань, охарактеризовано жанрово-тематичну специфіку масиву текстів пізнавального спрямування. Основну увагу приділено дитячій публіцистиці, народженій на шпальтах досліджуваної періодики, яка стала джерелом форм, жанрів, прийомів популяризації, засобів адаптації наукової інформації та зацікавлення для становлення української пізнавальної літератури.