Монографії, підручники та посібники
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/194
Browse
8 results
Search Results
Item Самостійна робота студентів: навчально-методичний посібник(2016) Швед, МаріяРозкрито основні положення організування самостійної роботи студентів у вищому навчальному закладі. Окреслено наукові підходи та поняттєво-термінологічні визначення, описано технології організування самостійної роботи, визначено мету і дидактичні ресурси, а також структуру і види самостійної роботи. Наголошено на науково-дослідній роботі, як важливій складові самостійної пізнавальної діяльності студентів, розкрито основні положення дистанційного навчання. Подано завдання для самостійної роботи студентів у процесі вивчення навчальних дисциплін „Основи педагогіки”, „Педагогіка вищої школи” та спецкурсу „Педагогічна антропологія”, запропоновано тестові завдання, тематику рефератів, список використаної літератури, практичні поради студентові (додатки). Призначено для викладачів дисциплін загального педагогічного циклу вищих навчальних закладів освіти ІІ–ІУ рівнів акредитації та студентів.Item Сучасні освітні технології мовної підготовки майбутніх фахівців сфери обслуговування: методичний посібник(К.: Педагогічна думка, 2013) Палка, Олександра; Palka, Oleksandra; Vdovych, Svitlana; Вдович, СвітланаУ пропонованому методичному посібнику розглядається сутність понять «освітня технологія», «педагогічна технологія», «технологія навчання», «інновація», «інноваційна технологія» тощо; представлені основні педагогічні технології, які доцільно використовувати при вивченні мови (рідної та іноземної) у професійно-технічному навчальному закладі.Item Педагогіка як система наук про виховання людини. Методи науково-педагогічного дослідження.(Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2009) Kohut, Svitlana; Когут, СвітланаItem Основи психології та педагогіки(Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2009) Kohut, Svitlana; Когут, Світлана; Ковальчук, ОрисяУ посібнику систематизовано на засадах інтегративного підходу психолого-педагогічні аспекти розвитку та формування особистості, сутність психічних процесів, станів, властивостей особистості, теорії навчання, освіти і виховання; визначено та висвітлено змістовий компонент кожної теми; зазначено види самостійної роботи студентів; розроблено дидактичні матеріали до вивчення окремих тем; запропоновано діагностичний блок для здійснення контролю і само¬контролю знань, умінь та навичок студентів, особистісних і професійних якостей тощо. Матеріали цього випуску сприятимуть осмисленню студентами предмета, завдань і змісту навчальної дисципліни “Основи психології та педагогіки”. Посібник може бути використаний викладачами, магістрантами і студентами педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів різних рівнів акредитаціїItem Духовне виховання дітей молодшого шкільного віку в катехитичних і католицьких школах : монографія(Видавництво Українського католицького університету, 2015) Marko, Viktoriia; Марко, ВікторіяУ пропонованій монографії розглянуто поняття духовного виховання, розкрито сутність катехитичних і католицьких шкіл, важливу роль педагога, батьків у духовному становленні дитини, а також особливості процесу духовного виховання дітей молодшого шкільного віку в таких школах. Обґрунтовано й запропоновано шляхи підвищення ефективності духовного виховання дітей початкових класів у катехитичній та католицькій школах, зокрема засобами іноземної мови в контексті діалогу культур. Книга містить педагогічні рекомендації з підвищення духовної вихованості молодших школярів у катехитичних і католицьких школах, додатки для практичного використання. Адресована науковцям, педагогам, катехитам, учителям релігії, християнської етики, іноземної мови, соціальним педагогам, семінаристам, богопосвяченим особам, священикам, учням, студентам, батькам і широкому загалу читачів.Item Основи інклюзивної освіти: підручник(Український католицький університет, 2015) Швед, Марія; Shved, MarijaУзагальнено основні положення, пов’язані зі становленням і розвитком нового напрямку сучасної педагогічної науки і практики – інклюзивної освіти. Висвітлено концептуальні підходи до освіти людей з особливими потребами, окреслено ключові позиції та поняттєво-термінологічні визначення, історичні етапи становлення інклюзивної освіти, описано найкращий зарубіжний досвід її організації, акцентовано на духовно-моральному вимірі такого навчання. Особливу увагу приділено суча сному стану розвитку інклюзивної освіти в Україні та Сполучених Штатах Америки як країні, де започаткована й активно розвивається інклюзивна форма навчання. Розкрито особливості діяльності педагога в інклюзивному освітньому середовищі з наголошенням на інноваційних підходах. Вказано на проб леми інклюзивної моделі навчання та шляхи їхнього подолання. Запропоновано навчально-методичний комплекс з дисципліни «Основи інклюзивної освіти»: навчальну програму, питання для обговорення та рефлексії, завдання для самостійної роботи, тестові завдання для контролю, тематику індивідуальних навчально-дослідних завдань, список рекомендованої лі тератури. Призначається для студентів, викладачів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації. Може бути корисним для фахівців-практиків у сфері соціальної педагогіки, соціальної роботи, громадських діячів, волонтерів.Item Raising a Deaf Child in a Hearing Family in Ukraine(2014) Kobel, IhorItem Глуха людина і Церква. Впровадження до пасторальної праці: практичний порадник до розуміння принципів душпастирства для глухих та слабочуючих осіб(2013) Kobel, Ihor; Кобель, ІгорЦі настанови розроблені у відповідь на численні запити від священників, серед прихожан яких є глухі особи, та громадських організацій, які працюють з глухими та слабочуючими, а також від багатьох глухих осіб, які хочуть мати священника, що буде спілкуватися з ними на доступній їм мові. Даний порадник розроблений на основі вивчення існуючого закордонного досвіду Католицької церкви по роботі із громадою глухих та у консультаціях із глухими людьми та фахівцями у сфері глухознавства. Тут описано кращий досвід душпастирської та священницької праці в єпархіях церкви, де є глухі і слабочуючі миряни.