2022

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3013

Browse

Search Results

Now showing 1 - 6 of 6
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтерактивні методи на уроках християнської етики в початковій школі в умовах дистанційного навчання
    (2022) Царик, Ангеліна
    У роботі розглянуто особливості методики навчання християнської етики у початковій школі. Вивчено та теоретично узагальнено зміст категорій «інтерактивні технології навчання» та «інтерактивні методи навчання» та їх генезис. Розкрито сутність дистанційного навчання у його змістовно-технологічному дискурсі, описано основні підходи, методи та засоби його реалізації. Здійснено експериментальну перевірку методики використання інтерактивних методів на уроках християнської етики у 1 -4 класах в умовах дистанційного навчання та аналіз результатів дослідження. Запропоновано шляхи оптимізації цієї методики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Присутність моральних засад у Божественні Літургії
    (2022) Федун, с. Олімпія
    У роботі розглянуто Божественну Літургію Василія Великого та Йоана Золотоустого, як місце виховання особи до життя у Христі. Проведено аналіз Божественної Літургії у світлі морального богослов'я і розглянуто її як середовище в якому християнин зростає у благодаті, здатний перебороти гріх та сповнити покликання до святості. Аналіз Божественної Літургії у світлі морального Богослов'я, це новий погляд на Літургію як місце зросту людини як нового творіння у Христі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Пасторально-катехитична діяльність УГКЦ в час підпілля на Тернопільщині
    (2022) Кметь, Юлія
    У роботі досліджена та описана історія підпільної Церкви в Тернопільській області від 1946 -1989 рр. Представлена пасторальна діяльність на прикладі підпільних отців, монашества та мирян Тернопільщини. І Описується специфіка проведення святих Таїнств та катехизації, в умовах заборон та тиску з боку радянської влади. В основному розділі пропонованої роботи, ґрунтуючись на детальному аналізі архівних матеріалів та усної історії опроаналізовано багато прикладів із досвіду життя у підпільній Церкві, який є важливим досвідом для сучасної Церкви в цілому.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальна доктрина Католицької Церкви в Інтерпретаціях німецькомовннх богословів другої половини XX століття
    (2022) Кардаш, Мирослава
    У роботі розкрито поняття Соціальної доктрини Католицької Церкви та ЇЇ принципи, проаналізовано науковий доробок німецькомовннх богословів з другої половини XX столітгя в аспекті Соціальної доктрини Католицької Церкви, розкрито значення Соціальної доктрини Католицької Церкви, виокремлено центральний принцип Соціаіьної доктрини Католицької Церкви, що грунтується на гідності людини.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування культури сімейних відносин у старшокласників на катехитичних заняттях в УГКЦ
    (2022) Іванюк, с. Марія
    У магістерській роботі подано визначення сім’ї, на яких підставах вона створюється і хто до неї належить, що є основою подружнього життя, зміст сімейних відносин, права та обов’язки членів сім’ї, функції, які вона виконує, стилі цих взаємовідносин, сучасний стан сімей в Україні, соціально-психологічні характеристики старшокласників та їх взаємний вплив одне на одне. Проаналізовано процес морального виховання учнів старших класів, у катехитичних програмах; представлено тісний зв’язок між формуванням моральних цінностей старшокласників у сім’ї та парафіяльній спільноті; запропоновано шляхи оптимізації формування сімейних цінностей у старшокласників.
  • Thumbnail Image
    Item
    Особа катехита у вченні УГКЦ часу виходу з підпілля
    (2022) Драгущак, Ірина
    У роботі розкрито тему особи катехита та катехитичного служіння крізь призму вчення Української Греко-Католицької Церкви у період з 1989 року до сьогодні. З'ясовано місію та мету катехизації у житті Церкви. Охарактеризовано завдання та обов’язки катехита, також особисті та професійні якості, необхідні для сповнення катехитичного служіння. Також проаналізовано сучасні підходи до формації катехита та можливості освіти для катехитів в УГКЦ. Визначено здобутки та виклики у катехитичному служінні на сучасному етапі.