2022
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3055
Browse
Search Results
Item Соціальна відповідальність бізнесу: механізми функціонування(2022) Жемелко, ІринаУ роботі авторка досліджує корпоративно соціальну відповідальність та її комунікацію на прикладі теми захисту довкілля та окреслює механізми їх функціонування в українських компаніях.Item Репрезентація львівських пам’яток в медіа (цикл авторських матеріалів)(2022) Вовчастий, ІгорМетою дослідження є створення циклу авторських есеїв на урбаністичну тематику, зокрема показ львівських пам’яток через тему годинників і часу.Item Контент сторінки "Комісії у справах душпастирства молоді РКЦ": творчий проєкт(2022) Вострякова, ВікторіяУ роботі авторка описала процес створення контенту для соціальної мережі Facebook та його впровадження на сторінці “Комісії у справах душпастирства молоді РКЦ".Item Маркетингові комунікації в практиці волонтерських організацій: проєктні рекомендації(2022) Свінтальська, НадіяУ роботі авторка поставила за мету запровадити маркетингові комунікації у практиці волонтерських організацій та створити тематичний освітній-digital блог «@volotyk.comm».Item Мода у кіно та фотографії як феномен соціокультурної комунікації у період Холодної війни(2022) Савенкова, МаринаУ роботі авторка ставить мету розкрити феномен моди та становлення її взаємодії з соціокультурними сферами, проаналізувати теоретичне підґрунтя та вплив її на комунікації.Item Феміністичні тенденції та зміна цінностей у мультфільмах компанії Волта Діснея(2022) Онишкевич, УлянаУ роботі авторка є аналізує феміністичні тенденції та зміну ціннісного дискурсу у мультфільмах компанії Волта Діснея, досліджує, як відображали мультфільми віяння епохи, та як змінювались меседжі, які вони передавали.Item Рекламні інтеграції в музичних відео (творчий проєкт)(2022) Олексюк, ХристинаПід час роботи над магістерським проєктом було проаналізовано актуальність рекламних інтеграцій в музичних кліпах, а саме продакт-плейсменту. Було вивчено спеціалізовану літературу для розкриття теми наукової роботи. Визначено поняття “рекламних інтеграцій” та “продакт-плейсменту”. У проєкті авторка зосередилась над створенням якісного та сучасного музичного відео з використанням продакт-плейсменту на пісню “Zaplakana”.Item Концептуалізація ідеї, стратегічне планування, медійний супровід фестивальних заходів в Україні: проєктні рекомендації(2022) Крупко, ВладиславАвтор роботи через опрацювання практичних випадків та теоретичних матеріалів виокремив особливості застосування методів стратегічного планування при організації фестивального заходу. А саме: максимально широко використав можливості концепту з наявними ресурсами та залученням додаткових ресурсів, враховав всі можливі слабкі місця та загрози й через це уникнув їх або мінімізував їх наслідки. Саме методи стратегічного планування допомогли якісніше підготувати рекламну та медіа компанію фестивального заходу.Item Бренд-стратегія та інструменти її реалізації на прикладі Львівської освітньої фундації: творчий проєкт(2022) Коваль, ЮліяУ роботі авторка поставила за мету створити бренд-стратегію для програми “Соціальні інновації громад” Львівської Освітньої Фундації.Item Інфотейнмент та формування образу політиків на прикладі програми «Квартал 95»(2022) Корецька, АлінаУ роботі авторка окреслює поняття інфотейнменту в українському медіа, з'ясовує його основні ознаки, засоби застосування та вплив на формування громадської думки у сфері політики.