2022
Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3380
Browse
Search Results
Item Розробка бренд-стратегії молодіжного спортивного одягу "Youth"(2022) Пенцак, ДаринаПрактичне значення одержаних результатів роботи полягає в тому, що результати дослідження були використані для створення та просування прибуткового молодіжного бренду спортивного одягу «Youth».Item Створення та просування на ринок навчального продукту (кейс SMM-агенції Enjoy Digital Agency)(2022) Гринда, АндріанаМетою роботи є дослідження актуальності навчального курсу по СММ, виявлення ключових факторів успішного розроблення позиціонування нового для ринку інформаційного продукту та дослідження KPI тестових рекламних кампаній.Item Побудова моделі для аналізу ефективності інфлуенс маркетингу в компанії(2022) Леськів, ВікторіяМета проекту: побудувати рекомендаційну модель для аналізу ефективності інфлуенс маркетингу в компанії. Завдання проекту полягають у створенні переліку певних метрик, рекомендацій, які необхідно враховувати та аналізувати перед початком співпраці з блогером. Окрім цього виділити головні показники ефективності для бізнесу безпосередньо. Сформувати так-звану «дорожню карту» співпраці з інфлуенсером. Рекомендаційна модель співпраці з блогером дає розуміння поетапності та логіки ефективності реклами.Item Розробка комунікаційної стратегії для НГО «Bamberg.ua»(2022) Безпалова, АнастасіяМета роботи – розробити комунікаційну стратегію для громадської організації «Bamberg:UA».Item Впровадження реферальної програми для сервісної B2B компанії 2000+ працівників(2022) Бродик, Мар'янаМетою даного проєкту є збільшення доходу компанії з реферального каналу та оптимізація маркетингового бюджету шляхом зниження вартості залучення нового клієнта.Item Розробка бренд-стратегії для мережі магазинів "Комп’ютерний Всесвіт"(2022) Карачевська, ВеронікаМета проекту – обґрунтування теоретичних засад, проведення відповідних досліджень та вироблення на їх основі ключових практичних рекомендацій, створення бренд-стратегії мережі магазинів «Комп'ютерний Всесвіт». Дана робота має на меті забезпечення конкретного інструментарію, застосування якого допоможе реалізувати потенціал компанії на українському ринку, підвищити конкурентоспроможність, краще розуміти свою аудиторії та, відповідно, ефективніше задовольнити її запити; а також сприятиме кристалізації бренду компанії, як такого, що є більш зрозумілим та близьким для користувачів і разом з цим відображає цінності та цілі команди мережі.Item Розробка MVP для кондитерської фірми "Тортаріо"(2022) Духота, АртемМета роботи - зробити та протестувати новий MVP для компанії “Тортаріо”, який допоможе компанії знайти нові аудиторії для реалізації своєї продукції.Item Розроблення комунікаційної стратегії на прикладі мережі закладів "Cukor group"(2022) Дяченко, ОльгаItem Дослідження ринку стоматологічних послуг та впровадження монопослуги у сфері естетичної стоматології(2022) Вишневська, ЄвгеніяМета цього проєкту - це дослідити ринок стоматологічних послуг, зокрема на локальному рівні, та обґрунтувати можливість виходу на нього з такою монопослугою, як відбілювання зубів. Результатом цієї роботи повинне бути прийняття рішення про вихід на ринок Львова із монопослугою у сфері естетичної стоматології та подальші кроки у розвитку цієї сфери.Item Розробка маркетингової стратегії для діджитал-агентства Yedynka(2022) Шлемкевич, ДарійМета проекту – розробка маркетингової стратегії для діджитал агентства Yedynka, яка полягає у створенні плану задля пошуку нових клієнтів на західних ринках, новому позиціонуванні компанії та вирішенні проблем, з якими зіткнулася компанія у 2022 році.