2022

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/20.500.14570/3380

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка бренд-стратегії молодіжного спортивного одягу "Youth"
    (2022) Пенцак, Дарина
    Практичне значення одержаних результатів роботи полягає в тому, що результати дослідження були використані для створення та просування прибуткового молодіжного бренду спортивного одягу «Youth».
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення та просування на ринок навчального продукту (кейс SMM-агенції Enjoy Digital Agency)
    (2022) Гринда, Андріана
    Метою роботи є дослідження актуальності навчального курсу по СММ, виявлення ключових факторів успішного розроблення позиціонування нового для ринку інформаційного продукту та дослідження KPI тестових рекламних кампаній.
  • Thumbnail Image
    Item
    Побудова моделі для аналізу ефективності інфлуенс маркетингу в компанії
    (2022) Леськів, Вікторія
    Мета проекту: побудувати рекомендаційну модель для аналізу ефективності інфлуенс маркетингу в компанії. Завдання проекту полягають у створенні переліку певних метрик, рекомендацій, які необхідно враховувати та аналізувати перед початком співпраці з блогером. Окрім цього виділити головні показники ефективності для бізнесу безпосередньо. Сформувати так-звану «дорожню карту» співпраці з інфлуенсером. Рекомендаційна модель співпраці з блогером дає розуміння поетапності та логіки ефективності реклами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка комунікаційної стратегії для НГО «Bamberg.ua»
    (2022) Безпалова, Анастасія
    Мета роботи – розробити комунікаційну стратегію для громадської організації «Bamberg:UA».
  • Thumbnail Image
    Item
    Впровадження реферальної програми для сервісної B2B компанії 2000+ працівників
    (2022) Бродик, Мар'яна
    Метою даного проєкту є збільшення доходу компанії з реферального каналу та оптимізація маркетингового бюджету шляхом зниження вартості залучення нового клієнта.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка бренд-стратегії для мережі магазинів "Комп’ютерний Всесвіт"
    (2022) Карачевська, Вероніка
    Мета проекту – обґрунтування теоретичних засад, проведення відповідних досліджень та вироблення на їх основі ключових практичних рекомендацій, створення бренд-стратегії мережі магазинів «Комп'ютерний Всесвіт». Дана робота має на меті забезпечення конкретного інструментарію, застосування якого допоможе реалізувати потенціал компанії на українському ринку, підвищити конкурентоспроможність, краще розуміти свою аудиторії та, відповідно, ефективніше задовольнити її запити; а також сприятиме кристалізації бренду компанії, як такого, що є більш зрозумілим та близьким для користувачів і разом з цим відображає цінності та цілі команди мережі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка MVP для кондитерської фірми "Тортаріо"
    (2022) Духота, Артем
    Мета роботи - зробити та протестувати новий MVP для компанії “Тортаріо”, який допоможе компанії знайти нові аудиторії для реалізації своєї продукції.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження ринку стоматологічних послуг та впровадження монопослуги у сфері естетичної стоматології
    (2022) Вишневська, Євгенія
    Мета цього проєкту - це дослідити ринок стоматологічних послуг, зокрема на локальному рівні, та обґрунтувати можливість виходу на нього з такою монопослугою, як відбілювання зубів. Результатом цієї роботи повинне бути прийняття рішення про вихід на ринок Львова із монопослугою у сфері естетичної стоматології та подальші кроки у розвитку цієї сфери.
  • Thumbnail Image
    Item
    Розробка маркетингової стратегії для діджитал-агентства Yedynka
    (2022) Шлемкевич, Дарій
    Мета проекту – розробка маркетингової стратегії для діджитал агентства Yedynka, яка полягає у створенні плану задля пошуку нових клієнтів на західних ринках, новому позиціонуванні компанії та вирішенні проблем, з якими зіткнулася компанія у 2022 році.