Бібліографічний опис:
Кобель І. Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі / Ігор Кобель // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака. Серія: Cоціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори, 2012. – Вип. XVІІ [ у 2 ч.], ч. 2. – С.307–319 .
Короткий опис (реферат):
В статті розглядається шлях соціалізації для глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні через залучення до навчання в загальноосвітніх інклюзивних школах із чуючими однолітками (на прикладі США та Канади). Автор розглядає положення законодавства стосовно прав таких дітей на інклюзивне навчання, висвітлює підходи до класифікації особливостей та потреб даної категорії дітей, а також аналізує наукову літературу, що вивчає методику ідентифікації, тестування та навчання. Не дивлячись на те, що часом у освітян, що навчають глухих дітей і спеціалістів, що вивчають труднощі у навчанні, виникають протиріччя, спільними зусиллями вдається перебороти труднощі і протиріччя і знаходити ключі до успіху.