Фото автопортрет як жест конструювання жіночого погляду у другій половині XX століття

Show simple item record

dc.contributor.author Мрозек, Оксана
dc.date.accessioned 2024-07-25T09:29:17Z
dc.date.available 2024-07-25T09:29:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мрозек О. Фото автопортрет як жест конструювання жіночого погляду у другій половині XX століття : бакалаврська робота (034 «Культурологія»). Український католицький університет. Кафедра культурології. Львів: УКУ, 2024, 47 с. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/4645
dc.description.abstract У цьому дослідженні аналізуються способи та підходи, які Франческа Вудман, Вівʼєн Маєр та Діана Арбус використовують у фотографічних автопортретах для репрезентації своїх ідентичностей. У роботі досліджується яким є жіночий погляд та як він конструюється через автопортрети трьох фотографинь. У першому розділі описано теоретичні рамки дослідження: автопортрет як жанр фотографії, погляд як елемент контролю, а також здійснюється аналіз чинників, що впливали на конструювання міфу про образ жінки у суспільстві. Другий розділ емпіричного характеру: дослідження біографій фотографинь, розгляд жестів на фото автопортретах та здійснення семіотичного аналізу. У третьому розділіу аналізуються наступні теми: оголеність у фотографії та її вплив на сприйняття тіла, зокрема жіночого, самооʼєктивація як вибір та розгляд відмінних та схожих рис чоловічого та жіночого погляду. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Фото автопортрет uk
dc.subject саморепрезентація uk
dc.subject жіночий погляд uk
dc.subject (само)обʼєктивація uk
dc.subject фотографія в стилі ню uk
dc.subject Франческа Вудман uk
dc.subject Вівʼєн Маєр uk
dc.subject Діана Арбус uk
dc.subject жести фотографії uk
dc.title Фото автопортрет як жест конструювання жіночого погляду у другій половині XX століття uk
dc.type Preprint uk
dc.status Публікується вперше uk
dc.description.abstracten This study analyzes the ways and approaches of representing the personality of Francesca Woodman, Vivian Maier, and Diane Arbus use to represent their identities in photographic self-portraits. The work explores the female gaze concept and how it is constructed through the self-portraits of three photographers. The first chapter describes the theoretical framework of the study: self-portrait as a genre of photography and gaze as an element of control. It also analyzes the factors that influenced the construction of the myth about the image of a woman in society. The second chapter is empirical: it examines the study of the photographers’ biographies, the consideration of gestures in photo self-portraits and the implementation of semiotic analysis. In the third chapter, the following topics are analyzed: nudity in photography and its influence on female body perception, self-objectification as a choice and consideration of the distinctive and similar features of the male and female gaze. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account