Самооцінка учнів музичних шкіл

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лукасевич-Велеба, Йоанна
dc.contributor.author Lukasevich-Veleba, Joanna
dc.contributor.author Сальвінська, Агата
dc.contributor.author Salvinska, Agatha
dc.date.accessioned 2021-02-10T13:36:41Z
dc.date.available 2021-02-10T13:36:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лукасевич-Велеба Й., Сальвінська А. Самооцінка учнів музичних шкіл / Йоанна Лукасевич-Велеба / Агата Сальвінська // Наукові записки УКУ. – 2020. – Педагогіка. Психологія, вип. 3. – С. 77–89. uk
dc.identifier.uri https://er.ucu.edu.ua/handle/1/2504
dc.description.abstract Проаналізовано самооцінку учнів музичної школи через батьків, учителів, а також самих учнів. Проведені серед учнів загальноосвітньої музичної школи ім. Станіслава Монюшки в м. Лодзь, а також учителів та їхніх батьків дослідження показали, що безліч чинників ефективно впливають на розвиток музичних здібностей дітей і сприяють подальшим заняттям музикою. Не останню роль у цьому питанні відіграє і самооцінка. Як свідчили результати досліджень і відповіді респондентів загалом, рівень самооцінки учнів визначається як високий, але в окремих випадках може бути нестабільним і залежати від обставин. Самі учні добре знають власні сильні та слабкі сторони. Оскільки питання самооцінки є істотним елементом у побудові музичної кар’єри, то отримані результати проведеного дослідження матимуть важливе значення для виховної діяльності батьків і вчителів музично обдарованих учнів. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject музично обдарований учень uk
dc.subject musically talented students uk
dc.subject музична школа uk
dc.subject music school uk
dc.title Самооцінка учнів музичних шкіл uk
dc.title.alternative Self-Esteem of Music School Students uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten The aim of the article was to analyze the self-esteem of music school students in the opinions of their parents, teachers and their own. The research has shown that all examined entities see many positive aspects of music school students’ functioning, which can influence the effectiveness of developing musical skills and remain in the field of music. The level of self-esteem of students is generally considered high, but in some cases unstable, depends on the circumstances. The pupils themselves are able to point out their strengths and weaknesses. Recognizing the issue of self-esteem as an important element in building a musical career, the results obtained can be considered significant for the educational impact of parents and teachers of musically talented students. uk
dc.relation.source Наукові записки УКУ. – 2020. – Педагогіка. Психологія, вип. 3. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис