Соціально-педагогічні аспекти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ґіза, Тереса
dc.contributor.author Палька, Катажина
dc.date.accessioned 2020-01-30T10:45:39Z
dc.date.available 2020-01-30T10:45:39Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Ґіза Т., Палька К. Соціально-педагогічні аспекти освітніх прагнень / Тереса Ґіза, Катажина Палька // Наукові записки УКУ. - 2017. - Ч. 9: Педагогіка. Психологія, вип. 2. - C. 141-149 uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1931
dc.description.abstract Авторки виходять із того, що наукова сфера соціальної педагогіки охоплює сукупність середовищних чинників, від яких залежить задоволення потреби людей у розвитку на різних етапах їхнього життя та в різних життєвих ситуаціях. А практичне завдання соціальної педагогіки – допомагати людям давати собі раду в середовищі, долати культурні бар’єри, щоб уможливити повну реалізацію свого потенціалу. Припускається ідея, згідно з якою чим меншими є соціальні засоби, тим більшу роль відіграють мотивація і прагнення людини. У період дозрівання особливо важливими є освітні прагнення, оскільки вони визначають шанси на успіх у наступних фазах життя. Приділено увагу дослідженням зв’язку між суспільними умовами і рівнем освітніх прагнень, а також теоріям, що пояснюють ці закономірності. Сформульовано пропозиції щодо праці в соціально дефаворизованих середовищах. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освітні прагнення uk
dc.subject соціальна педагогіка uk
dc.subject рівень освіти uk
dc.subject суспільний і культурний капітал uk
dc.title Соціально-педагогічні аспекти uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten Authors’ assumption is that the scientific field of social pedagogy includes all the environmental factors necessary to meet developmental demands of people on different phases and in different life situations. The practical aim of social pedagogy is to support people to handle life environment and to overcome cultural barriers in order to realize their potential. It is suggested that the less are social resources the higher is the role of motivation and person’s aspirations. Education expectations are especially important for teenagers as they predict their success on the next life phases. This article reviews researches that show correlation between social conditions and the level of aspirations, and the theories that explain this regularity. The authors formulate their proposals how to work in unfavorable environments. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис