dc.contributor.author |
Ґіза, Тереса
|
|
dc.contributor.author |
Палька, Катажина
|
|
dc.date.accessioned |
2020-01-30T10:45:39Z |
|
dc.date.available |
2020-01-30T10:45:39Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Ґіза Т., Палька К. Соціально-педагогічні аспекти освітніх прагнень / Тереса Ґіза, Катажина Палька // Наукові записки УКУ. - 2017. - Ч. 9: Педагогіка. Психологія, вип. 2. - C. 141-149 |
uk |
dc.identifier.uri |
http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1931 |
|
dc.description.abstract |
Авторки виходять із того, що наукова сфера соціальної педагогіки охоплює сукупність середовищних чинників, від яких залежить задоволення потреби людей у розвитку на різних етапах їхнього життя та в різних життєвих ситуаціях. А практичне завдання соціальної педагогіки – допомагати людям давати собі раду в середовищі, долати культурні бар’єри, щоб уможливити повну реалізацію свого потенціалу. Припускається ідея, згідно з якою чим меншими є соціальні засоби, тим більшу роль відіграють мотивація і прагнення людини. У період дозрівання особливо важливими є освітні прагнення, оскільки вони визначають шанси на успіх у наступних фазах життя. Приділено увагу дослідженням зв’язку між суспільними умовами і рівнем освітніх прагнень, а також теоріям, що пояснюють ці закономірності. Сформульовано пропозиції щодо праці в соціально дефаворизованих середовищах. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
освітні прагнення |
uk |
dc.subject |
соціальна педагогіка |
uk |
dc.subject |
рівень освіти |
uk |
dc.subject |
суспільний і культурний капітал |
uk |
dc.title |
Соціально-педагогічні аспекти |
uk |
dc.type |
Article |
uk |
dc.status |
Опублікований і розповсюджений раніше |
uk |
dc.description.abstracten |
Authors’ assumption is that the scientific field of social pedagogy includes all the environmental factors necessary to meet developmental demands of people on different phases and in different life situations. The practical aim of social pedagogy is to support people to handle life environment and to overcome cultural barriers in order to realize their potential. It is suggested that the less are social resources the higher is the role of motivation and person’s aspirations. Education expectations are especially important for teenagers as they predict their success on the next life phases. This article reviews researches that show correlation between social conditions and the level of aspirations, and the theories that explain this regularity. The authors formulate their proposals how to work in unfavorable environments. |
uk |