Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Falasenidi, Teresa | |
dc.contributor.author | Фаласеніді, Тереза | |
dc.date.accessioned | 2015-04-15T14:52:18Z | |
dc.date.available | 2015-04-15T14:52:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Фаласеніді Т. Педагогічна підтримка дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти / Фаласеніді Тереза // Наукові записки УКУ. - 2014. - Ч. 4 : Педагогіка. Психологія, вип. 1. - C. 176-184. | uk |
dc.identifier.uri | http://er.ucu.edu.ua/handle/1/174 | |
dc.description.abstract | Розкрито сутнісні характеристики педагогічної підтримки як умови ефективної інклюзивної освіти. Розглянуто та визначено основні цілі педагогічної підтримки дітей з особливими потребами у закладах освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | дитина з особливими потребами | uk |
dc.subject | pedagogical support | uk |
dc.subject | inclusion | uk |
dc.subject | a child with special needs | uk |
dc.title | Педагогічна підтримка дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical Support for Children with Special Needs in Secondary Educational Institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.description.abstracten | The article reveals the essential characteristics of pedagogical support as a condition for an eff ective inclusive education. It considers and defi nes the main goals of pedagogical support for children with special needs in educational institutions. | uk |
dc.relation.source | Наукові записки УКУ | uk |