Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобель, Ігор
dc.contributor.author Kobel, Ihor
dc.date.accessioned 2016-06-11T15:19:07Z
dc.date.available 2016-06-11T15:19:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Кобель І. Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі / Ігор Кобель // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. О.В.Гаврилова, В.І.Співака. Серія: Cоціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський : Медобори, 2012. – Вип. XVІІ [ у 2 ч.], ч. 2. – С.307–319 .
dc.identifier.isbn 316.61 : 376-056.263
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/901
dc.description.abstract В статті розглядається шлях соціалізації для глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні через залучення до навчання в загальноосвітніх інклюзивних школах із чуючими однолітками (на прикладі США та Канади). Автор розглядає положення законодавства стосовно прав таких дітей на інклюзивне навчання, висвітлює підходи до класифікації особливостей та потреб даної категорії дітей, а також аналізує наукову літературу, що вивчає методику ідентифікації, тестування та навчання. Не дивлячись на те, що часом у освітян, що навчають глухих дітей і спеціалістів, що вивчають труднощі у навчанні, виникають протиріччя, спільними зусиллями вдається перебороти труднощі і протиріччя і знаходити ключі до успіху. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціалізація школярів із особливими потребами uk
dc.subject Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES uk
dc.subject глухі діти uk
dc.subject слабочуючі діти uk
dc.subject труднощі в навчанні uk
dc.subject інклюзивна освіта. uk
dc.title Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.subject.bbk 74.58(4 Укр)
dc.description.abstracten This article is dealing with a problem of socialization of deaf (D) and hard of hearing (HH) children who have difficulties in learning (LD) via inclusive educational environment (in Canada and USA). Besides analyzing legislative provisions for educating individuals with special needs, the author is exploring ways of creating reliable and effective ways of identifying children with LD among children who are deaf or hard of hearing as well as providing perspectives of creating successful ways of teaching them in inclusive environment. en
dc.relation.source Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис