Комунікаційні технології бренду в телевізійній культурі

Show simple item record

dc.contributor.author Babenko, Viktoria
dc.contributor.author Бабенко, Вікторія
dc.date.accessioned 2016-03-04T14:53:19Z
dc.date.available 2016-03-04T14:53:19Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бабенко В. Комунікаційні технології бренду в телевізійній культурі / Вікторія Бабенко // Діалог : Медіа-студії: збірник наукових праць.- 2012. - С.47 - 56. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/735
dc.description.abstract Розглянуто модифікації бренду як одного з важливих елементів комплексу маркетингових комунікацій. Наведено основні принципи функціонування брендів в аудіовізуальній культурі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Одеський національний університет імені І.І. Мечникова uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject branding uk
dc.title Комунікаційні технології бренду в телевізійній культурі uk
dc.title.alternative Brand communication technology in TV-culture uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten We considered modification of the brand as one of the important elements of marketing communications. The basic principles of the brands in the audio-visual culture. uk
dc.relation.source Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account

Statistics