Актуалізатори телевізійного соціоцентричного тексту

Show simple item record

dc.contributor.author Бабенко, Вікторія
dc.contributor.author Babenko, Viktoria
dc.date.accessioned 2016-03-02T12:43:22Z
dc.date.available 2016-03-02T12:43:22Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бабенко В. Актуалізатори телевізійного соціоцентричного тексту/ Вікторія Бабенко// Теле- та радіожурналістика. - 2015. - Вип. 14. - С.87 - 93. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/708
dc.description.abstract У статті розглянуто основні комунікативні мотиви “людських текстів” з уваги на сучасні підходи осмислення поняття “соціальна журналістика”. Підкреслено, що концепція “журналістика для людей” належить до ключових медійних трендів і стає визначальним чинником в організації діалогічних відносин з аудиторією. uk
dc.publisher Львівський національний університет імені Івана Франка uk
dc.subject соціальна журналістика uk
dc.subject social journalism uk
dc.title Актуалізатори телевізійного соціоцентричного тексту uk
dc.title.alternative The actualizers of television sociocentrical text uk
dc.type Article uk
dc.status Публікується вперше uk
dc.description.abstracten It is considered the main communicative motives of “human texts” with focus on modern approaches understanding of the concept of “social journalism”. It is emphasized that the concept of “Journalism for people” is a member of the key media trends and is a determining factor in the organization of dialogical relationship with the audience. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account

Statistics