Основні поняття і категорії стилістики масової комунікації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Volosatska, Mariya
dc.contributor.author Волосацька, Марія
dc.date.accessioned 2016-02-26T10:48:09Z
dc.date.available 2016-02-26T10:48:09Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Волосацька М. Основні поняття і категорії стилістики масової комунікації / Марія Волосацька // Вісник Львівського університету. Серія «Журналістика». – 2004. – Випуск 25. – С. 467–473. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/682
dc.description.abstract З’ясовано значення понять комунікація, масова комунікація, стилістика масової комунікації. Автор доводить доцільність упровадження дисципліни «Стилістика масової комунікації» на факультетах та відділеннях журналістики. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject масова комунікація uk
dc.subject стилістика масової комунікації uk
dc.subject категорії uk
dc.subject поняття uk
dc.subject communication uk
dc.subject mass communication uk
dc.subject stylistic of mass communication uk
dc.subject conception uk
dc.subject categories uk
dc.title Основні поняття і категорії стилістики масової комунікації uk
dc.title.alternative Main Conception and Categories Stylistic of Mass Communication uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten The meaning of such concept as communication, mass communication has been defined. The author demonstrates the necessity of implementing the discipline Mass Communication Styles throughout departments and faculties of journalism. uk
dc.relation.source Вісник Львівського університету. Серія «Журналістика». – 2004. – Випуск 25. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис