Туристичні практики «споживання» міського простору: пропоноване та реальне (приклад Львова)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козлова, Інга
dc.contributor.author Kozlova, Inga
dc.date.accessioned 2016-02-19T16:43:55Z
dc.date.available 2016-02-19T16:43:55Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Козлова І. Туристичні практики «споживання» міського простору: пропоноване та реальне (приклад Львова) / Козлова Інга Володимирівна // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. Зб. наук. праць. - 2013. - Вип. 19. - С. 385-389. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/652
dc.description.abstract У статті автор розглядає місто як продукт, який пропонується для «споживання» гостям міста. В основі статті лежить порівняння пропонованого до «споживання» образу міста як певного товару, який створюється та представляється органами місцевого самоврядування і реальних практик його «споживання» туристами. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher uk
dc.subject місто uk
dc.subject «товар» uk
dc.subject «споживання» uk
dc.subject туристичні практики uk
dc.title Туристичні практики «споживання» міського простору: пропоноване та реальне (приклад Львова) uk
dc.title.alternative Tourist practices of space "consumption" proposed and real (example of Lviv) en
dc.type Article en
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.subject.udc 316. 316.013:316.013.4]
dc.description.abstracten The article considers the city to be the product that is offered for visitors for "consumption". At the core of the article there is comparison of the city image that is offered as a product for consumption (being created and presented by local authorities) and actual practices of tourists consumption. en
dc.relation.source Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. Зб. наук. Праць. - 2013. - Вип. 19. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис