Професійний саморозвиток викладача вищої школи як чинник підвищення якості освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ѕtelmakh, Ѕvitlana
dc.contributor.author Стельмах, Світлана
dc.date.accessioned 2016-02-01T20:32:00Z
dc.date.available 2016-02-01T20:32:00Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Стельмах С.С. Професійний саморозвиток викладача вищої школи як чинник підвищення якості освіти / С.С. Стельмах // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. – 2012. – № 8. – С. 76–82.
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/519
dc.description.abstract У статті розглядається сутність професійного саморозвитку викладача вищого навчального закладу як чинника підвищення якості освіти, розкриваються компоненти та етапи процесу саморозвитку. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher uk
dc.subject саморозвиток uk
dc.subject професійний саморозвиток uk
dc.subject якість освіти uk
dc.subject потреба самовдосконалення uk
dc.subject компоненти саморозвитку uk
dc.subject етапи саморозвитку uk
dc.title Професійний саморозвиток викладача вищої школи як чинник підвищення якості освіти uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.subject.udc 378.011.3-057.175:005.412
dc.description.abstracten This article deals with the core of a higher school lecturer professional selfdevelopment as a factor of education quality upgrading shows the components and stages of selfdevelopment. uk
dc.relation.source Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. - 2012. - № 8. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис