Духовне навернення через американську телевізійну програму «Наш вибір»

Show simple item record

dc.contributor.author Длугий, Растіслав
dc.contributor.author Dluhý, Rastislav
dc.date.accessioned 2015-11-19T19:57:00Z
dc.date.available 2015-11-19T19:57:00Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Длугий Р. Духовне навернення через американську телевізійну програму «Наш вибір» / Растіслав Длугий ; пер. з англ. Є. Резніченко // Наукові записки УКУ. - 2015. - Ч. 6 : Журналістика. Медіакомунікації, вип. 1. - C. 126-137. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/338
dc.description.abstract Досліджено вплив євангелистських християнських медіа на глядачів, представлено результати дворічного вивчення американського католицького телевізійного каналу EWTN. Мета дослідження – виявити вплив на глядачів основного християнського євангельського послання (керигми), як його передає програма «Наш вибір» (Choices We Face). Автор намагається відповісти на запитання: «Наскільки передане таким чином послання може змінювати думки та дії глядача? Чи має воно силу спричинити навернення?» uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject керигма uk
dc.subject навернення uk
dc.subject медіавплив uk
dc.subject kerygma uk
dc.subject conversion uk
dc.subject media effects uk
dc.title Духовне навернення через американську телевізійну програму «Наш вибір» uk
dc.title.alternative Spiritual Conversion through the American TV Programme “Сhoices We Face” uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.description.abstracten This paper examines the effect of evangelistic Christian media on viewers and aims to present the findings of research conducted over the past two years on the American Catholic television channel, EWTN. The purpose of the research was to determine the effects on viewers of the basic Christian evangelistic message (Kerygma) presented in the programme “Choices We Face.” In this paper, the author tries to at least partially answer the question: “To what extent can the message (Kerygma), mediated in this way, change the thinking and actions of a viewer? Does it have the power to trigger conversion?” uk
dc.relation.source Наукові записки УКУ. - 2015. - Ч. 6 : Журналістика. Медіакомунікації, вип. 1. uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search


Browse

My Account