Інтелектуал та університет: обскурантизм чи культура інтелекту?

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Dobko, Taras
dc.contributor.author Добко, Тарас
dc.date.accessioned 2015-07-17T16:56:16Z
dc.date.available 2015-07-17T16:56:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Добко Т. Інтелектуал та університет: обскурантизм чи культура інтелекту? / Тарас Добко // The Ideology and Politics Journal. – 2012. – № 2. – C. 7–22. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/288
dc.description.abstract У статті висвітлено роль університету у формуванні культури інтелекту, яка вирізняє інтелектуала, як носія самостійного мислення й інтелектуального етосу. Відзначено антиномічний характер взаємодії інтелектуала з владою. На тлі історичного розвитку інституції модерного університету проаналізовано сучасний стан української вищої освіти щодо її здатності формувати інтелектуала. Вказано на важливість поєднання науки та освіти, як істотній передумові творення творчого інтелектуального середовища в університеті. Розкрито роль викладача у прищепленні студентам інтелектуальних чеснот, необхідних для виконання інтелектуалом його публічної функції відстоювання гідності людини перед різними формами приниження, дискримінації і деперсоналізації людської особи. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject intellectual uk
dc.subject power uk
dc.subject university uk
dc.subject freedom uk
dc.subject intellectual culture uk
dc.subject teacher uk
dc.subject knowledge uk
dc.subject intellectual virtues uk
dc.subject інтелектуал uk
dc.subject влада uk
dc.subject університет uk
dc.subject свобода uk
dc.subject інтелектуальна культура uk
dc.subject викладач uk
dc.subject знання uk
dc.subject інтелектуальні чесноти uk
dc.title Інтелектуал та університет: обскурантизм чи культура інтелекту? uk
dc.title.alternative The Intellectual and University: Obscurantism or Culture of the Intellect? uk
dc.type Article uk
dc.description.abstracten This article discusses the role of universities in shaping the culture of the intellect that distinguishes the intellectual as a bearer of independent thinking and distinct intellectual ethos. The antinomical character of the interplay between the intellectual and the power is addressed. The analysis of the contemporary situation of the higher education in Ukraine as to its ability to facilitate the emergence of the intellectual is offered against the background of the historical evolvement of the institution of the modern university. The importance of synthesis between research and education as a necessary prerequisite for producing the creative intellectual university environment is articulated. The distinctive role of a teacher for translating to students the intellectual virtues that are indispensable for the intellectual’s performance of his public function of safeguarding the human dignity against all forms of oppression, discrimination, and depersonalization of the human person is disclosed. uk
dc.relation.source The Ideology and Politics Journal. – 2012. – № 2. uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис