Антигуманізм: вчитель як фасилітатор булінгу в дитячому середовищі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ѕtelmakh, Ѕvitlana
dc.contributor.author Стельмах, Світлана
dc.date.accessioned 2015-04-15T16:32:57Z
dc.date.available 2015-04-15T16:32:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Стельмах C. Антигуманізм: вчитель як фасилітатор булінгу в дитячому середовищі / Стельмах Світлана // Наукові записки УКУ. – 2014. – Ч. 4 : Педагогіка. Психологія, вип. 1. – C. 293–302.
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/184
dc.description.abstract Розглянуто антигуманістичні прояви діяльності педагогів, зумовлені несформованістю відповідних професійно значущих цінностей та якостей, нерозумінням норм професійної етики, виникненням професійної деформації, що виступають детермінантами розвитку булінгу в дитячому середовищі, а вчитель – в ролі булера та фасилітатора насильства серед дітей. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject булінг uk
dc.subject вплив вчителя uk
dc.subject вчитель-булер uk
dc.subject вчитель-фасилітатор uk
dc.subject bullying en
dc.subject impact of teacher en
dc.subject bully en
dc.subject facilitator en
dc.title Антигуманізм: вчитель як фасилітатор булінгу в дитячому середовищі uk
dc.title.alternative Anti-Humanism: a Teacher as a Possible Facilitator of Bullying Among Children uk
dc.type Article uk
dc.description.abstracten The author considers anti-humanistic teachers’ behaviour caused by non-formed professionally significant values and qualities, by misunderstanding professional ethics norms, by professional deformation. All the above mentioned reasons determine the development of bulling in the children’s environment and a teacher plays a part of a buller and violence facilitator among children. uk
dc.relation.source Наукові записки УКУ uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис