Роль опікунської педагогіки як нової соціально-педагогічної дисципліни та спеціалізації в процесі підготовки соціальних педагогів: теоретико-методологічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kurliak, Іryna
dc.contributor.author Курляк, Ірина
dc.date.accessioned 2015-04-15T12:26:56Z
dc.date.available 2015-04-15T12:26:56Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Курляк І. Роль опікунської педагогіки як нової соціально-педагогічної дисципліни та спеціалізації в процесі підготовки соціальних педагогів: теоретико-методологічний аспект / Курляк Ірина // Наукові записки УКУ. – 2014. – Ч. 4 : Педагогіка. Психологія, вип. 1. – C. 19–38.
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/160
dc.description.abstract Аналізується стан розвитку соціально-педагогічної науки в контексті потреби її диференціації на окремі соціально-педагогічні галузі, однією з яких є опікунська педагогіка. Обґрунтовується поняття «опікунська педагогіка» та її основні функції; розкривається суть її ключового терміну – «опіка»; з’ясовуються суб’єкт і об’єкт опіки; вказуються спільні та відмінні риси між процесами опіки, виховання і допомоги, а також різні види, форми і категорії опіки. Подається орієнтовна структура і зміст дисципліни «Опікунська педагогіка» на початковому етапі формування в сучасних національних умовах. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject опіка uk
dc.subject опікун uk
dc.subject підопічний uk
dc.subject види опіки uk
dc.subject опікунська педагогіка uk
dc.subject потреби uk
dc.subject діти-сироти uk
dc.subject перестарілі uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject care en
dc.subject guardian en
dc.subject person under wardenship en
dc.subject types of care en
dc.subject guardianship pedagogy en
dc.subject needs en
dc.subject orphan children en
dc.subject elderly en
dc.subject social adaptation en
dc.title Роль опікунської педагогіки як нової соціально-педагогічної дисципліни та спеціалізації в процесі підготовки соціальних педагогів: теоретико-методологічний аспект uk
dc.title.alternative Guardianship Pedagogy as a New Discipline and a Future Specialization in the Training of Social Pedagogy Professionals: Theoretical and Methodological Aspects uk
dc.type Article uk
dc.description.abstracten The article analyzes the state of the development of social pedagogy within the context of the necessity to differentiate it into separate branches, one of them being, guardianship pedagogy. The concept of guardianship pedagogy is defined and a list of its basic functions is provided; the essential feature of its key element, care, is examined; the subject and object of care are found out; similar and distinct characteristics among the processes of care, upbringing and assistance are examined; various aspects, forms and categories of care are discussed. The objectives and content of the discipline of Guardianship Pedagogy are substantiated at its initial phase of the formulation of this relatively independent field in the current national sphere. uk
dc.relation.source Наукові записки УКУ uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис