Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Kurliak, Іryna | |
dc.contributor.author | Курляк, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2015-04-15T12:26:56Z | |
dc.date.available | 2015-04-15T12:26:56Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Курляк І. Роль опікунської педагогіки як нової соціально-педагогічної дисципліни та спеціалізації в процесі підготовки соціальних педагогів: теоретико-методологічний аспект / Курляк Ірина // Наукові записки УКУ. – 2014. – Ч. 4 : Педагогіка. Психологія, вип. 1. – C. 19–38. | |
dc.identifier.uri | http://er.ucu.edu.ua/handle/1/160 | |
dc.description.abstract | Аналізується стан розвитку соціально-педагогічної науки в контексті потреби її диференціації на окремі соціально-педагогічні галузі, однією з яких є опікунська педагогіка. Обґрунтовується поняття «опікунська педагогіка» та її основні функції; розкривається суть її ключового терміну – «опіка»; з’ясовуються суб’єкт і об’єкт опіки; вказуються спільні та відмінні риси між процесами опіки, виховання і допомоги, а також різні види, форми і категорії опіки. Подається орієнтовна структура і зміст дисципліни «Опікунська педагогіка» на початковому етапі формування в сучасних національних умовах. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | опіка | uk |
dc.subject | опікун | uk |
dc.subject | підопічний | uk |
dc.subject | види опіки | uk |
dc.subject | опікунська педагогіка | uk |
dc.subject | потреби | uk |
dc.subject | діти-сироти | uk |
dc.subject | перестарілі | uk |
dc.subject | соціальна адаптація | uk |
dc.subject | care | en |
dc.subject | guardian | en |
dc.subject | person under wardenship | en |
dc.subject | types of care | en |
dc.subject | guardianship pedagogy | en |
dc.subject | needs | en |
dc.subject | orphan children | en |
dc.subject | elderly | en |
dc.subject | social adaptation | en |
dc.title | Роль опікунської педагогіки як нової соціально-педагогічної дисципліни та спеціалізації в процесі підготовки соціальних педагогів: теоретико-методологічний аспект | uk |
dc.title.alternative | Guardianship Pedagogy as a New Discipline and a Future Specialization in the Training of Social Pedagogy Professionals: Theoretical and Methodological Aspects | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.description.abstracten | The article analyzes the state of the development of social pedagogy within the context of the necessity to differentiate it into separate branches, one of them being, guardianship pedagogy. The concept of guardianship pedagogy is defined and a list of its basic functions is provided; the essential feature of its key element, care, is examined; the subject and object of care are found out; similar and distinct characteristics among the processes of care, upbringing and assistance are examined; various aspects, forms and categories of care are discussed. The objectives and content of the discipline of Guardianship Pedagogy are substantiated at its initial phase of the formulation of this relatively independent field in the current national sphere. | uk |
dc.relation.source | Наукові записки УКУ | uk |