Форми автономії у Східних Церквах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Dymyd, Mychajlo
dc.contributor.author Димид, Михайло
dc.date.accessioned 2018-05-16T09:54:28Z
dc.date.available 2018-05-16T09:54:28Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Димид М. Форми автономії у Східних Церквах / Михайло Димид // Μέτρον. - 2011. - Ч. 7-8. - С. 173-191. uk
dc.identifier.isbn 978-617-629-034-6
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1216
dc.description.abstract На основі доповідей виголошених на конференції, організованій Товариством дослідників права Східних Церков у Венеції 2009 р. під назвою «Форми автономії у Східних Церквах», стаття пояснює різні форми автономії, які існують в Церкві – православній і католицькій. При цьому показано, що автокефалія і автономія не є синонімами. Можуть також існувати різні форми «автономії». Наголошується, що завдання канонічного права є відповідати еклезіологічному розумінню Церкви, що є синодальним і помісним. Це часом вимагає змінити спосіб думання, що його назива- ють «декомпресією загального права». Історія багата на «bottonup »-автономії, коли помісна Церква отримує автономію від все- церковних структур, як також «top-down»-автономії, коли Церква усвідомлює потребу в автономії, до неї доростає, а всецерковна спільнота це визнає. Також подаються історичні приклади того, що різні автономні Церкви такими стали тільки після періоду «схизми», що ніяк не вплинуло на їхню спасительну місію серед свого народу. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Метрон 7-8 uk
dc.subject Східні Церкви uk
dc.subject Форми автономії uk
dc.subject Forms of Autonomy uk
dc.subject Eastern Churches uk
dc.subject Research Subject Categories::HUMANITIES and RELIGION uk
dc.title Форми автономії у Східних Церквах uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.subject.udc 348 (281.5)
dc.description.abstracten The article consists of the reports delivered at the conference «Forms of Autonomy in the Eastern Churches» organized by the Researchers of the Society for the Law of the Eastern Churches in Venice, 2009. It explains various forms of autonomy that exist both in the Orthodox and Catholic Church. It also shows that autocephaly and autonomy are not synonymous. It is suggested that most likely there exist various forms of «autonomy.» It is emphasized that the task of the Canon Law is to correspond to the ecclesiological conception of the Church, which is synodal and local. This sometimes requires a change in the way of thinking, called «decompression of the common law.» History is rich in «botton-up»-autonomies, when the local Church receives its autonomy from the whole Church structures, as well as the «top-down»-autonomies, when the pomisna Church recognizes the need for autonomy, it grows up to it, and the whole Church community recognizes it. In addition, the article presents historical examples, showing that various Churches became autonomous only after a period of «schism,» which had not had any impact on their saving mission among the people. uk
dc.relation.source Богослов’я: Еклезіологія, Канонічне право uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис

Статистика