Логос і Дух у християнських авторів II століття. Проблема посередництва

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Vakula, Oleksandra
dc.contributor.author Вакула, Олександра
dc.date.accessioned 2015-03-19T16:51:51Z
dc.date.available 2015-03-19T16:51:51Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Вакула О. Логос і Дух у християнських авторів II століття. Проблема посередництва / Вакула О. // Наукові записки УКУ. - 2009. - Ч. 1 : Богослов’я, вип. 1. - C. 45-71. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/112
dc.description.abstract Розглянено розуміння понять «Логос» і «Дух» у вченні апологетів Юстина Мученика, Таціяна, Атенагора Атенського й Теофіла Антіохійського, а також Іринея Ліонського. Поняття «Логос» та «Дух» у цих авторів ще не є чітко ідентифікованими з другою і третьою іпостассю християнської Трійці. Апологети, крім деяких натяків у Юстина, не говорять про воплочення Логоса, розглядаючи Логос переважно в його взаємовідносинах з Отцем на онтологічному рівні. Натомість в Іринея центральною темою богословського мислення є воплочення Логоса. У Юстина та Іринея Дух виступає як окреме індивідуальне буття й ототожнюється водночас із Логосом як його власне ім’я; у Таціяна божественний Дух є одним із атрибутів природи Бога, але він не ідентифікує його з новозавітним Святим Духом. В Атенагора й Теофіла Дух – це насамперед Божий прояв чи сила в сотвореному світі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.title Логос і Дух у християнських авторів II століття. Проблема посередництва uk
dc.title.alternative Logos and Spirit in the Writings of Christian Authors of the 2nd Century: Problems of Mediation uk
dc.type Article uk
dc.description.abstracten The article examines the concepts of “Logos” and “Spirit” in the teachings of the four Apologists – Justin the Martyr, Tatian the Assyrian, Athenagoras Athenius, and Theophilus of Antioch – as well as of Irenaeus of Lyon. In their concepts of “Logos” and “Spirit”, there is no definitive identification with the second and the third persons (hypostases) of the Christian Trinity. Apart from some allusions in Justin’s works, the Apologists do not explicitly mention the incarnation of “Logos”, confining their examination only to the relationship with the Father at the ontological level, whereas the incarnation of “Logos” is the principal subject of Irenaeus’ theological considerations. For Justin and Irenaeus, “Spirit” appears as an individual being and is identified nominally with “Logos”. For Tatian, the divine Spirit is one of the attributes of the nature of God, but is not identical to the Holy Spirit of the New Testament. For Athenagoras and Theophilus, “Spirit” is, above all, the manifestation of God and His omnipotence. uk
dc.relation.source Наукові записки УКУ uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2009 (вип. 1) [8]
    Наукові записки УКУ. - 2009. - Ч. 1 : Богослов’я, вип. 1.

Показати скорочений опис матеріалу

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис