Просвітницька робота соціального педагога як складова успішної інтеграції дітей з аутизмом у соціум

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Rozvadovska, Tetiana
dc.contributor.author Розвадовська, Тетяна
dc.date.accessioned 2017-02-08T16:05:15Z
dc.date.available 2017-02-08T16:05:15Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Розвадовська Т. В. Просвітницька робота соціального педагога як складова успішної інтеграції дітей з аутизмом у соціум / Т. В. Розвадовська // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. – 2016. – №31. – С. 341–348.
dc.identifier.issn 2078-5526
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1089
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемам адаптації, соціалізації та інтеграції дитини з аутизмом. Автор розкриває основні аспекти та визначає особливості дітей з аутизмом, аналізує зміст законодавчих актів України, які спрямовані на підтримку дітей з особливими освітніми потребами. Автор визначає рівень обізнаності студентської молоді щодо аутизму за допомогою розробленої ним анкети. На основі отриманих даних анкетування запропоновано педагогічний проект, метою якого є підвищення рівня обізнаності студентської молоді про аутизм. uk
dc.language.iso uk uk
dc.rights Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ *
dc.subject студентська молодь uk
dc.subject аутизм uk
dc.subject анкетування uk
dc.subject соціальна педагогіка uk
dc.subject освіта дітей з аутизмом uk
dc.subject педагогічний проект uk
dc.subject autism uk
dc.subject social pedagogue uk
dc.subject student youth uk
dc.subject education of children with autism uk
dc.subject questionnaires uk
dc.subject pedagogical project uk
dc.title Просвітницька робота соціального педагога як складова успішної інтеграції дітей з аутизмом у соціум uk
dc.title.alternative Social Pedagogue's Elucidative Work an Important Part of Integration Children with Autism uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.subject.udc 159.923:159.97
dc.description.abstracten The paper presents the problems of adaptation, socialization and integration of the children with autism. The author investigating main aspects and defines specifics children with autism, analyzes legislative acts of Ukraine aimed at supporting of children with special education needs. The investigation considers the state of the knowledge about autism in Ukraine and elucidative methods in the work of a social pedagogue. The author is investigating problem of autism and awareness of student youth about this disease. Awareness about autism of student youth is defined by means of questionnaires. Questionnaires’ are based on the analysis of the knowledge on autism and Down’s syndrome. The pedagogical elucidative project for students is developed on the obtained data. After implementation pedagogical elucidative project was conducted another one investigation. Authors are investigating changes in awareness of student youth about autism. Awareness is defined by means of questionnaires. Questionnaires’ are based on the analysis of knowledge of elucidative project. uk
dc.relation.source Вісник Львіського університету. Серія педагогічна uk


Долучені файли

Наступні файли містять ліцензії, пов’язані з цим матеріалом:

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States Якщо не зазначено інше, ліцензія на цей матеріал описується як Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис