Медіакультура як об’єкт соціокомунікаційних досліджень

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зражевська, Ніна
dc.date.accessioned 2017-01-15T14:23:57Z
dc.date.available 2017-01-15T14:23:57Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Зражевська Н. Медіакультура як об’єкт соціокомунікаційних досліджень / Н. Зражевська // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 69-77. uk
dc.identifier.uri http://er.ucu.edu.ua/handle/1/1017
dc.identifier.uri http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_12.
dc.description.abstract У статті розглянуто медіакультуру як соціокомунікаційний феномен. Стверджується, що меді- акультура поступово стає об’єктом досліджень дисциплін комунікативного напрямку, що зосеред- жуються на процесі передачі культурних символів і знаків, образів і вистав. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Теле- та радіожурналістика. (Львів) uk
dc.rights CC0 1.0 Universal *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ *
dc.subject культура uk
dc.subject медіакультура uk
dc.subject соціальні процеси uk
dc.subject соціальна комунікація uk
dc.subject теорія комунікації uk
dc.subject масова комунікація uk
dc.title Медіакультура як об’єкт соціокомунікаційних досліджень uk
dc.type Article uk
dc.status Опублікований і розповсюджений раніше uk
dc.relation.source Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 69-77. uk


Долучені файли

Наступні файли містять ліцензії, пов’язані з цим матеріалом:

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу

CC0 1.0 Universal Якщо не зазначено інше, ліцензія на цей матеріал описується як CC0 1.0 Universal

Пошук


Перегляд

Мій обліковий запис